czwartek, 20 lipca 2017

Rýchlostný kanoista Fuksa ich znovu svetovým šampiónom do 23 rokov

Fuksa zvíťazil s trojsekundovým náskokom pred Ukrajincom Pavlom Alťuchovem, ktorý ho tento rok na majstrovstvách Európy v Račice tesne pripravil o bronz. "U Martina sme zlatú medailu tak trochu čakali, ale jeho náskok bol impozantný," uviedol v tlačovej správe reprezentačný tréner Pavel Hottmar.

Úradujúci vicemajster sveta medzi seniorov Fuksa potvrdil v Portugalsku rolu favorita. Do finále postúpil priamo po hladkom víťazstve vo štvrtkovej rozjazde a preteky o medaily mal od začiatku pod kontrolou. Najdlhšie sa ho držal Talian Carlo Tacchini, ale v polovici trate už mal český reprezentant náskok viac ako jednej lodi.

Fuksa priznal, že pred pretekmi bol trochu nervózny. "Vedel som, že na to určite mám, ale že zadarmo to nebude.Našťastie som chytil hn eď začiatok a potom už to bola celkom pohodička. Som rád, že som udržal vedenie až do cieľa a že môžem oslavovať druhý titul majstra sveta do 23 rokov.


Je to krásny, ale ideme ďalej, "uviedol.

Dvadsaťdvaročný Fuksa získal bet365 bonus prvé tohtoročné zlatú medailu na olympijskej kilometrovej trati. Po štvrtom mieste z bet365 stavky ME v Račice, kde potom ale tretíkrát za sebou opanoval päťstovku, si priviezol bet 365 striebro z Európskych hier v Baku. Vrchol roka ho čaká v druhej polovici augusta na majstrovstvách sveta v Miláne, kde bude obhajovať striebro z Moskvy a bojovať o postup bet365 na olympijské hry.

Špicar sa zavreli delilo od zlata len 576 tisícin sekundy. Vo finiši predstihli maďarskej súpera, Austrálčania Riley Fitzsimmons a Jordan Wood ich náporu odolali. "Bol to super preteky.Išli sme ho tak, ako sme chceli. Išlo sa nám dobre, ale pred cieľom už som bol úplne tuhej, "povedal háčik Špicar, juniorský majster Európy na deblkajaku z roku 2011.

Zavrel rovnako ako Fuksa zopakoval výsledok zo Szegede, v Maďarsku ale pred rokom ešte pretekal medzi juniorov a v lodi sedel s Filipom skladala, na tohtoročnom ME v Račice mu robil parťáka Tomáš Veselý.

"v hĺbke duše som medailu chcel. Sme šťastní, je to naša prvá medaila v chlapoch, "uviedol Špicar. Závod v Montemor bol pre novú dvojicu prvým súťažným testom súhry pred seniorským MS. "Asi si teraz budeme viac veriť," dodal.

bet365 mobi l

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz