wtorek, 11 kwietnia 2017

Leroy Cudjoe rozširuje Huddersfield zmluvu až do konca roku 2020

Leroy Cudjoe zaviazala svoju dlhodobú budúcnosť pre Huddersfieldu po predĺžení jeho zmluvy do konca roka 2020.

27-ročný Cudjoe, ktorí začali všetkých päť zápasov v Anglicku 2013 Svetový pohár kampaň , zaznamenal 94 pokusov vo 210 vystúpení na jeho rodnom klubu od svojho debutu v 2008.Leeds 'Zak Hardaker dúfa chytiť Steve McNamara oka proti Hull čítajte viac

Cudjoe povedal: "som veľmi hrdý na to, zastupovať moje rodné mesto a myslím, že máme veľkú stranu tu, ktoré možno získať len lepšie s vekom.Chcem, aby mi miesto v tíme Anglicka späť a najlepší spôsob, ako to urobiť, je byť tu úspešní v tejto sezóne, čo je to, čo sme všetci usilovať. < /p>

"Boli sme v mixe za trofeje teraz za dobrú chvíľu a ja chcem byť kľúčovou súčasťou tímu, ktorý je prvý priniesť domov jeden z veľkých dve ceny "

tréner Huddersfield Paul Anderson povedal:". stále si myslím, Leroy má mnoho z jeho najlepších rokov pred ním, a zatiaľ čo centrum je miesto, kde hral väčšinu svojho nedávneho rugby, jeho schopnosť zapadnúť do iných pozícií ho veľmi cenným členom družstva činí.

"The reality je pre mňa len to, že je to veľmi dobrý hráč, ktorý v klube priniesli prostredníctvom systému, a jeho úlohou je teraz zabezpečiť, že uchopí príležitosť si uvedomiť, že jeho postavenie v skupine, je ten, ktorý ostatné vzhliadať a očakávajú, vidieť konzistentne prvotriedny zápas-víťazné vystúpenie z neho.

"ja viem, že je sklamaný, že stratil svoje miesto v Anglicku bočné a chceme ho vidieť späť tam.On aj ja viem, čo potrebuje k tomu, aby sa to dosiahlo , čo keby to bude veľkým impulzom pre jeho tím tu. "


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz